Säppi-sovelluksen tuotevertailun vika korjattu
PKS Sähkönsiirron asiakkaiden käytössä olevassa Säppi-sovelluksessa oli vika viikon 42 lopulla. Järjestelmässä ollut vika aiheutti sen, että sovellus ehdotti asiakkaalle verkkopalvelutuotteen vaihtamista, vaikka se ei olisi ollut asiakkaalle välttämättä tarpeen tai järkevää.
Tuotevertailun vika tuli Säppi-sovellukseen keskiviikkona 19.10. ja se saatiin korjattua maanantaina 24.10. Tuona aikana 87 asiakasta ennätti tehdä ilmoituksen verkkopalvelutuotteen vaihtamisesta. Asiakaspalvelumme käy nämä kaikki ilmoitukset läpi ja varmistaa, että onko tuotevertailun tarjoama tuote asiakkaalle oikea. Asiakaspalvelusta ollaan tarvittaessa yhteydessä asiakkaaseen asian selvittämiseksi.
Pahoittelemme asiakkaille viasta koitunutta haittaa.