Ruuhkaa asiakaspalvelussa

|
26.9.2022 13:45

Asiakaspalvelumme on ruuhkautunut. Sähköön, sen hintaan ja jakeluun liittyvät asiat ovat tällä hetkellä kovasti esillä ja teillä on todella paljon niihin liittyviä kysymyksiä. Se on vain hyvä.

Se ei kuitenkaan ole hyvä, että me emme pysty palvelemaan teitä niin nopeasti kuin meidän pitäisi.

Valitettavasti asiakaspalvelumme ei pysty vastaamaan näihin kaikkiin kysymyksiin ja palvelutoiveisiin sillä aikataululla kuin normaalisti. Runsaasta yhteydenottojen määrästä johtuen puhelinpalvelumme odotus- ja vastausajat ovat pidentyneet. Myös sähköposteihin vastaaminen vie nyt tavallista pidempään.

Teemme parhaamme tilanteen korjaamiseksi ja toivomme teiltä kärsivällisyyttä. Suosittelemme käyttämään Säppi-kännykkäsovellusta tai Oma PKS -verkkopalvelua, jos asianne voi hoitaa näiden sähköisten asiointikanavien kautta.

Kiitos kärsivällisyydestänne!